Heb je iets besteld dat niet helemaal naar wens is? Geen zorgen! Hier kun je eenvoudig je retour aanmelden.
Na het aanmelden van je retour ontvang je een retourlabel zodat je gemakkelijk kunt retourneren.
Retour aangemeld!
Je retour is succesvol aangemeld, je ontvangt een bevestiging per mail. Hieronder tref je de vervolgstappen aan. Na het lezen van de vervolgstappen en het downloaden van het retourlabel, kan je de pagina sluiten.
Wat zijn de volgende stappen?
- Verpak je artikelen
- Print het retourlabel uit, en plak het PostNL label op jouw verpakking (let op: verwijder het oude verzendlabel indien je de originele verpakking gebruikt)
- Ga naar een PostNL punt
- Laat hier je barcode scannen
- Wanneer we je bestelling hebben verwerkt, ontvang je een bevestiging
Wil je nog een bestelling retour aanmelden? Ververs dan de pagina. Je kunt dan de volgende bestelling retour aanmelden.
Heb je een artikel retour aangemeld welke foutief of defect is geleverd, dan controleren wij dit bij ontvangst en rekenen we natuurlijk geen retourkosten! Onze excuses voor het leveren van een foutief of defect artikel.